Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/106234
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРакицкая, А. В.-
dc.date.accessioned2014-12-11T13:21:29Z-
dc.date.available2014-12-11T13:21:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПсихологический журнал : ежеквартальное научно-практическое издание. - 2013. - № 1-2(35-36). - С. 37-42ru
dc.identifier.issn2072-8425-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/106234-
dc.description.abstractThe article presents the results of a study the features of manifestation of emotional burnout syndrome among teachers with different levels of situational aggression. We found the differences in terms of emotional burnout, emotional exhaustion and depersonalization in men and women with high and low levels of various types of situational aggression. The obtained results can be used in the course of providing psychological support to teachers by socio-psychological services of the education system.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психологияru
dc.titleОсобенности проявления синдрома эмоционального выгорания у педагогов с различным уровнем агрессииru
dc.title.alternativeSome features of manifestion of emotional burnout syndrom among teachers with different levels of situational aggression / A.V. Rakitskayaru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:2013, № 1-2(35-36)

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
37-42.pdf260,36 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.