Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/106234
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ракицкая, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-11T13:21:29Z | - |
dc.date.available | 2014-12-11T13:21:29Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Психологический журнал : ежеквартальное научно-практическое издание. - 2013. - № 1-2(35-36). - С. 37-42 | ru |
dc.identifier.issn | 2072-8425 | - |
dc.identifier.uri | http://elib.bsu.by/handle/123456789/106234 | - |
dc.description.abstract | The article presents the results of a study the features of manifestation of emotional burnout syndrome among teachers with different levels of situational aggression. We found the differences in terms of emotional burnout, emotional exhaustion and depersonalization in men and women with high and low levels of various types of situational aggression. The obtained results can be used in the course of providing psychological support to teachers by socio-psychological services of the education system. | ru |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | Минск : БГУ | ru |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология | ru |
dc.title | Особенности проявления синдрома эмоционального выгорания у педагогов с различным уровнем агрессии | ru |
dc.title.alternative | Some features of manifestion of emotional burnout syndrom among teachers with different levels of situational aggression / A.V. Rakitskaya | ru |
dc.type | article | ru |
Располагается в коллекциях: | 2013, № 1-2(35-36) |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.