Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/102801
Title: Формирование стратегии инвестиционного маркетинга
Authors: Гранин, Александр Николаевич
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: Mar-2013
Publisher: Минск : Национальная библиотека Беларуси
Citation: Инновационные процессы и корпоративное управление: материалы V Международной заочной научно-практической конференции, 15–30 марта 2013 г., Минск. – Минск, 2013. - С.81
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/102801
ISBN: 978-985-6879-99-2
Appears in Collections:2013. Инновационные процессы и корпоративное управление

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гранин А.Н.(статья).doc118 kBMicrosoft WordView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.