Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/55733
Title: | Параграфеміка сродкаў масавай інфармацыі № УД-S-096/р. |
Other Titles: | Вучэбная праграма для спецыяльнасці 1-23 01 10-02 Літаратурная работа (рэдагаванне) |
Authors: | Горбач, Вольга Аляксандраўна |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации |
Issue Date: | 16-Nov-2012 |
Abstract: | Спецкурс “Параграфеміка СМІ” накіраваны на ўдасканаленне ведаў і навыкаў па засваенні прафесійнага майстэрства студэнтамі спецыяльнасці “Літаратурная работа (рэдагаванне)”. Распрацаваны з улікам сучасных даследаванняў у лінгвістычнай навуцы. Семіётыка тэксту, кінэсіка, паралінгвістыка, параграфеміка маюць асноўным прадметам свайго разгляду розныя вербальныя і невербальныя знакі і іх сістэмы. Знакавая прырода розных фактаў чалавечага быцця сёння набывае актуальнае гучанне. У якасці аб’ектаў навуковага аналізу “Параграфемікі СМІ” разглядаюцца невербальныя знакі ў розных публіцыстычных тэкстах. Параграфеміка – адзін з сучасных накірункаў, што звяртаецца як да традыцый мовазнаўства, літаратуразнаўства, тэксталогіі, так і да фактаў у рэчышчы новых медыйных тэхналогій, у прыватнасці ў сферы web-дызайну. Уключэнне ў тэксты СМІ розных параграфемных знакаў абумоўліваецца іх функцыянальнай накіраванасцю, тэматыкай паведамлення, чытацкай аўдыторыяй і паліграфічнымі магчымасцямі выдання. Невербальныя кампаненты дапамагаюць зрабіць пісьмовы тэкст больш матываваным, экспрэсіўна значным. Мэта спецкурса “Параграфеміка СМІ” - дэталёвае вывучэнне найбольш значных параграфемных знакаў у сродках масавай інфармацыі: фотаздымкаў, малюнкаў, сімвалаў, лічбаў, схем, графікаў, дыяграм, табліц, формул, а таксама іншых сродкаў афармлення тэкстаў. |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/55733 |
Appears in Collections: | Архив (журналистика) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
параграфеміка СМІ _Горбач В. А._.pdf | 135,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.