Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284434
Title: Word-of-Mouth-маркетинг как канал взаимодействия c современным потребителем
Other Titles: Word-of-Mouth marketing as a channel of interaction with a modern consumer / N. Kovaleva, A. Kovaliou
Authors: Ковалёва, Н. Л.
Ковалёв, А. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 7–8 апр. 2022 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2022. – С. 268-271.
Abstract: В тезисах рассмотрены современные каналы взаимодействия с потребителем, способствующие продвижению бизнеса, показано как при помощи каналов коммуникации word-of-mouth-маркетинга можно найти решение бизнес-задач; рассмотрена роль digital-тенденций в привлечении внимания онлайн и офлайн аудитории при помощи цифровых каналов
Abstract (in another language): In the abstracts, modern channels of interaction with the consumer, contributing to the promotion of business, are considered; it is shown how, using new communication channels of word-of-mouth marketing, it is possible to find solutions to business problems; considered the role of digital trends in attracting the attention of online and offline audiences using digital channels
Description: 3. Маркетинг – 2022. Системная трансформация и прогнозы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284434
ISBN: 978-985-7214-58-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
268-271.pdf301,76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.