Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280429
Title: Особенности моделирования предметной области в рамках организации работы образовательной платформы
Other Titles: Peculiarities of modeling the subject area within the framework of organizing the work of the educational platform / S. I. Koybaev, E. E. Golovchanskaya
Authors: Койбаев, С. И.
Головчанская, Е. Э.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 526-529.
Abstract: Данная статья посвящена анализу дистанционного обучения при помощи массовых открытых онлайн курсов (MOOC) и систем управления обучения (Learning Management System). Исследуются практические аспекты формирования электронного обучения. Приводится диаграмма процесса создания MOOC с учетом предлагаемого решения и декомпозиция одного из ключевых этапов разработки
Abstract (in another language): This article analyses distance learning through Massive Open Online Courses (MOOCs) and Learning Management Systems. Practical aspects of e-learning formation are investigated. A diagram of the process of MOOC creation considering the proposed solution and decomposition of one of the key stages of development are given
Description: Секция 5. Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280429
ISBN: 978-985-881-271-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
526-529.pdf473,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.