Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/280429
Title: | Особенности моделирования предметной области в рамках организации работы образовательной платформы |
Other Titles: | Peculiarities of modeling the subject area within the framework of organizing the work of the educational platform / S. I. Koybaev, E. E. Golovchanskaya |
Authors: | Койбаев, С. И. Головчанская, Е. Э. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 526-529. |
Abstract: | Данная статья посвящена анализу дистанционного обучения при помощи массовых открытых онлайн курсов (MOOC) и систем управления обучения (Learning Management System). Исследуются практические аспекты формирования электронного обучения. Приводится диаграмма процесса создания MOOC с учетом предлагаемого решения и декомпозиция одного из ключевых этапов разработки |
Abstract (in another language): | This article analyses distance learning through Massive Open Online Courses (MOOCs) and Learning Management Systems. Practical aspects of e-learning formation are investigated. A diagram of the process of MOOC creation considering the proposed solution and decomposition of one of the key stages of development are given |
Description: | Секция 5. Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/280429 |
ISBN: | 978-985-881-271-3 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Тенденции экономического развития в XXI веке |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
526-529.pdf | 473,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.