Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/269827
Title: | Content and language integrated learning: how beneficial is it for the student |
Other Titles: | Предметно-языковое интегрированное обучение: в чем польза для студента / И. В. Мартынова |
Authors: | Martynova, I. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Минск : Институт бизнеса БГУ |
Citation: | Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 575-578. |
Abstract: | The topic under consideration is content and language integrated learning, an approach to teaching with a dual focus on professional training and language acquisition. The objective is to identify if English-language programs are beneficial to School of Business of BSU students and how foreign language proficiency correlates with professional training in the foreign language |
Abstract (in another language): | В статье рассматривается предметно-языковой интегрированный подход к обучению, двойная цель которого – профессиональная подготовка и овладение языком. Приводятся результаты анализа эмпирических данных, позволивших определить, приносят ли пользу студентам Института бизнеса БГУ программы с обучением на английском языке и как уровень владения иностранным языком соотносится с осуществляемой на нем профессиональной подготовкой |
Description: | 6. Гуманитарные аспекты современного бизнес-образования |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/269827 |
ISBN: | 978-985-7214-47-1 |
Appears in Collections: | 2021. Бизнес. Образование. Экономика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
575-578.pdf | 319,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.