Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269827
Title: Content and language integrated learning: how beneficial is it for the student
Other Titles: Предметно-языковое интегрированное обучение: в чем польза для студента / И. В. Мартынова
Authors: Martynova, I.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 575-578.
Abstract: The topic under consideration is content and language integrated learning, an approach to teaching with a dual focus on professional training and language acquisition. The objective is to identify if English-language programs are beneficial to School of Business of BSU students and how foreign language proficiency correlates with professional training in the foreign language
Abstract (in another language): В статье рассматривается предметно-языковой интегрированный подход к обучению, двойная цель которого – профессиональная подготовка и овладение языком. Приводятся результаты анализа эмпирических данных, позволивших определить, приносят ли пользу студентам Института бизнеса БГУ программы с обучением на английском языке и как уровень владения иностранным языком соотносится с осуществляемой на нем профессиональной подготовкой
Description: 6. Гуманитарные аспекты современного бизнес-образования
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269827
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
575-578.pdf319,33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.