Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252341
Title: Маўленчыя рэсурсы трэвел­рэкламы ў друкаваных СМІ Беларусі
Other Titles: Speech resources of travel advertising in print media in Belarus / V. A. Horbach
Authors: Горбач, В. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 459-462.
Abstract: У артыкуле разглядаюцца маўленчыя рэсурсы трэвел­рэкламы ў друкаваных СМІ Беларусі. Мэтай даследавання з’яўляецца вывучэнне адзінак мовы, якія на зместавым і тэкстаўтваральным узроўнях раскрываюць значэнне канцэпту «вандроўка»
Abstract (in another language): The article discusses the speech resources of travel advertising in the print media of Belarus. The purpose of the research is to study the language units that reveal the meaning of the concept of «journey» at the content and text­forming levels
Description: Раздзел VI. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252341
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
459-462.pdf269,88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.