Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/219409
Title: Collaborative online international learning: the case of School of Business project with the University of Amsterdam
Other Titles: Совместное Международное Виртуальное Обучение: итоги проекта Института бизнеса в сотрудничестве c Университетом Амстердама / E. Ю. Садовская, Е. В. Мацкевич
Authors: Sadovskaya, Е. Y.
Matskevich, Е. V.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Актуальные проблемы бизнес-образования : XVIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 25-26 апреля 2019 г. : сб. ст. / Институт бизнеса БГУ ; редкол.: П. И. Бригадин [и др.]. - Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. - С. 223-227.
Abstract: Collaborative Online International Learning (COIL) is a modem practice of a virtual student exchange. It encourages the internationalization of home curricula through the creation of a virtual learning experience for students from different universities without the need to leave their classrooms. The first COIL project was carried out back in 2014 between the University of Amsterdam and a partner university in Finland.
Abstract (in another language): Совместное Международное Виртуальное Обучение (COIL) является современной формой виртуальной студенческой программы обмена. Участие в COIL проектах способствует интернационализации учебной программы за счет предоставления студентам виртуального опыта международного общения и обучения, аналогичного программам международного студенческого обмена. Первый подобный проект был осуществлен в 2014 году между Университетом Амстердама и университетом-партнером в Финляндии.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/219409
ISBN: 978-985-7214-07-5
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы бизнес-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
223-227.pdf420,17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.