Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/219399
Title: Смешанное обучение: опыт использования в подготовке специалистов в области логистики
Other Titles: Blended learning: experience in training specialists in the field of logistics / О. V. Miasnikova
Authors: Мясникова, О. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Актуальные проблемы бизнес-образования : XVIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 25-26 апреля 2019 г. : сб. ст. / Институт бизнеса БГУ ; редкол.: П. И. Бригадин [и др.]. - Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. - С. 181-183.
Abstract: В статье рассматривается смешанное обучение, связанное с преподаванием логистики в высшей школе. Представлены модели и способы организации такой работы в качестве альтернативы стандартной форме обучения. Раскрывается опыт применения методов смешанного обучения при подготовке специалистов в области логистики. Статья содержит примеры различных инструментов, которые можно использовать в этом типе обучения. Внимание уделяется организации курсов, которые уже были на практике, а также их дальнейшему развитию.
Abstract (in another language): The article deals with the blended learning related to the teaching of logistics in higher education. Models and ways of organizing this kind of work as an alternative to the standard form of learning are presented. The article reveals the experience of blended learning methods applying in training specialists in the field of logistics. The article contains examples of different tools that can be used in this type of learning. Attention is paid to organizing of courses that have already been in practice as well as to its further development.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/219399
ISBN: 978-985-7214-07-5
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы бизнес-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
181-183.pdf349,99 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.