Skip navigation
Главная страница
Вход
Язык
English
русский
ISSN 2519-4437
(online)
Электронная библиотека БГУ
УО "Институт бизнеса"
Научные работы Института бизнеса
Даты публикации
Авторы
Заглавия
Темы
Просмотр "Научные работы Института бизнеса" Заглавия
Перейти:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
или введите несколько первых символов:
сортировать:
Заглавие
Дата выпуска
Дата поступления
В порядке:
По возрастанию
По убыванию
Результаты/Страница
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы/Запись:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 113 - 132 из 1816
< предыдущий
следующий >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Заглавие
Автор(ы)
2021
Key skills of consultants and managers
Popovic, J.
;
Miloševic, D.
2018
Lean-инновации: применение дизайн-мышления к процессу проектирования логистических услуг
Мясникова, О. В.
2021
Learning process and knowledge transfer in virtual organizations
Lukic, A.
;
Novovic, М.
2024
Legal regulation of startups in the Republic of Belarus and EAEU countries: comparative analysis
Chaiko, V.
;
Iskrov, A.
2019
M&A в банковском секторе Украины как стратегическое направление его развития
Перехрест, Л. Н.
2019
Main directions for further improvement of local self-government in Kazakhstan
Kemel, M.
;
Bakirbekova, A. M.
2023
Management of banks risks in the digital transformation conditions
Prokhorova, T.
;
Guo Shanguang
2023
Marketing activities of the company Atlant CJSC
Lesnichenko-Rogovskaya, M.
;
Weng Jieyu
2024
Marketing in augmented and virtual reality for brands and products
Khmarenkova, A.
;
Lutsenko, A.
2018
Migration as a global challenge: case of Ukraine
Dluhopolskyi, O. V.
;
Dluhopolska, T. I.
2024
Mind-reading or neuroimaging in the cutting edge technology of marketing research
Bychinskaya, P.
мар-2019
Modern challenges of teaching
Sadovskaya, J.
;
Matskevich, A.
2019
Nature, principles and methods of business and management research
Karaleu, Y. Y.
2021
Necessity for neurobiological approaches within modern business education
Marinkovic, D.
;
Marinkovic, T.
2024
Negative aspects of the use of artificial intelligence (AI) in marketing
Bychkov, N.
;
Maximovich, I.
;
Pateyuk, D.
2023
Neuromarketing in the clothing industry
Sun Xiaoqian
2023
New challenges for Chinese companies abroad in the 21st century
Gao Xinhong
2023
On some aspects of violating academic integrity and copyright
Martynova, I.
2021
On the role of the pharmaceutical industry in the real sector of the economy
Kurbeko, N.
фев-2019
On the way to creative economy: addressing the principality of Liechtenstein
Kovalchuk, D.
;
Matsevich-Dukhan, I.