Logo BSU

Просмотр "Научные работы Института бизнеса" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 113 - 132 из 1816 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2021Key skills of consultants and managersPopovic, J.; Miloševic, D.
2018Lean-инновации: применение дизайн-мышления к процессу проектирования логистических услугМясникова, О. В.
2021Learning process and knowledge transfer in virtual organizationsLukic, A.; Novovic, М.
2024Legal regulation of startups in the Republic of Belarus and EAEU countries: comparative analysisChaiko, V.; Iskrov, A.
2019M&A в банковском секторе Украины как стратегическое направление его развитияПерехрест, Л. Н.
2019Main directions for further improvement of local self-government in KazakhstanKemel, M.; Bakirbekova, A. M.
2023Management of banks risks in the digital transformation conditionsProkhorova, T.; Guo Shanguang
2023Marketing activities of the company Atlant CJSCLesnichenko-Rogovskaya, M.; Weng Jieyu
2024Marketing in augmented and virtual reality for brands and productsKhmarenkova, A.; Lutsenko, A.
2018Migration as a global challenge: case of UkraineDluhopolskyi, O. V.; Dluhopolska, T. I.
2024Mind-reading or neuroimaging in the cutting edge technology of marketing researchBychinskaya, P.
мар-2019Modern challenges of teachingSadovskaya, J.; Matskevich, A.
2019Nature, principles and methods of business and management researchKaraleu, Y. Y.
2021Necessity for neurobiological approaches within modern business educationMarinkovic, D.; Marinkovic, T.
2024Negative aspects of the use of artificial intelligence (AI) in marketingBychkov, N.; Maximovich, I.; Pateyuk, D.
2023Neuromarketing in the clothing industrySun Xiaoqian
2023New challenges for Chinese companies abroad in the 21st centuryGao Xinhong
2023On some aspects of violating academic integrity and copyrightMartynova, I.
2021On the role of the pharmaceutical industry in the real sector of the economyKurbeko, N.
фев-2019On the way to creative economy: addressing the principality of LiechtensteinKovalchuk, D.; Matsevich-Dukhan, I.