Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/157924
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДубіна, Андрэй Сяргеевіч-
dc.date.accessioned2016-10-06T14:10:10Z-
dc.date.available2016-10-06T14:10:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/157924-
dc.language.isobelru
dc.subjectЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Эканоміка і эканамічныя навукіru
dc.titleМагчымасці выкарыстання вядомых беларускіх брэндаў у прамоцыі Беларусі як турыстычнай дэстынацыі / Андрэй Сяргеевіч Дубіна; БДУ, факультэт міжнародных адносін, кафедра міжнароднага турызму; навук. кір. Бароўка М. В.ru
dc.typeOtherru
Располагается в коллекциях:Инновационный менеджмент в сфере туризма. 2016

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Dubina__annotation.pdf228,59 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.