Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/98326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖолнечук, А. Н.-
dc.date.accessioned2014-06-20T11:36:44Z-
dc.date.available2014-06-20T11:36:44Z-
dc.date.issued2014-06-20-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/98326-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.titleРАЗРАБОТКА МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ УВЕЛИЧЕНИЯ ОБЪЁМОВ РЕАЛИЗАЦИИ КОМПРИМИРОВАННОГО ПРИРОДНОГО ГАЗА В РЕСПУБЛИКЕ БЕЛАРУСЬru
dc.typeAbstractru
Appears in Collections:Бизнес-администрирование. 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жолнечук.doc29 kBMicrosoft WordView/Open
Show simple item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.