Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/8277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабосов, Е. М.-
dc.date.accessioned2012-05-11T06:04:35Z-
dc.date.available2012-05-11T06:04:35Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФилософия и социальные науки: Научный журнал. – 2009. - № 1/2. – С. 14-18.ru
dc.identifier.issn2218-1385-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/8277-
dc.description.abstractThe paper deals with goals and functions of a management communications system, management communications channels, types of rational communication in an organization and society, components of communicative competence of managers, and importance of feedback for efficient management. = В работе рассматриваются цели и функции коммуникационной управленческой системы, каналы управленческой коммуникации, виды рациональной коммуникации в организации и обществе, составляющие коммуникативной компетенции руководителя, роль обратной связи в эффективном управлении.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социологияru
dc.titleСоциальное управление как коммуникационная системаru
dc.typearticleru
Appears in Collections:Статьи факультета философии и социальных наук
2009, №1/2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pages from ph&ss_2009-1-2. 14-18 pdf.pdf73,83 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.