Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/5787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФофанова, Г. А.-
dc.date.accessioned2012-03-26T07:01:22Z-
dc.date.available2012-03-26T07:01:22Z-
dc.date.issued2009-11-
dc.identifier.citationВеснiк Беларускага дзяржаўнага ўнiверсiтэта. Сер. 3, Гiсторыя. Фiласофiя. Палiталогiя. Сацыялогiя. Эканомiка. Права. - 2009. - N 3. - С. 54-58.ru
dc.identifier.issn0321-0359-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/5787-
dc.description.abstractThe results of scientific research of dialogical self of a person in the conditions of the educational environment are considered. The author shows the distinctions in its construction among representatives of natural-scientific and humanitarian educational subcultures. = Рассматриваются результаты научного исследования диалогической самости личности в условиях образовательной среды. Выявлены различия в ее построении у представителей естественнонаучной и гуманитарной образовательной субкультур.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социологияru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru
dc.titleСтруктурно-содержательное своеобразие диалогической самости студентов естественнонаучных и гуманитарных факультетовru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2009, №3 (лістапад)
Статьи факультета философии и социальных наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13 ФОФАНОВА.pdf207,88 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.