Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/56357
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСалаўёў, Павел Леанідавіч-
dc.contributor.authorСоловьев, Павел Леонидович-
dc.date.accessioned2013-12-09T09:12:15Z-
dc.date.available2013-12-09T09:12:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖурналістыка-2013: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 15-й Міжнар. навук.-практ. канф., 5–6 сн. 2013 г., Мінск / рэдкал. : С.В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]. – Вып. 14. – Мінск : БДУ, 2013. – С. 126-128.ru
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/56357-
dc.description.abstractНевялікая колькасць беларускамоўнай рэкламы, якая распаўсюджваецца сродкамі масавай інфармацыі і праз іншыя каналы (вонкавая, паліграфічная, транзітная і г.д.), накладвае адбітак на сам характар рэкламных камунікацый на беларускай мове – яны набываюць элітарны, прэстыжны характар, заўжды знаходзяцца ў цэнтры ўвагі як мэтавай аўдыторыі, так і прафесійнай супольнасці, маюць большую камерцыйную эфектыўнасць, што найбольш характэрна для іміджавай рэкламы, выгадна кантрастуюць з асноўным патокам рэкламных паведамленняў на рускай мове.ru
dc.language.isobelru
dc.publisherБДУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleПрэстыжны характар сучаснай беларускамоўнай рэкламнай камунікацыіru
dc.typeconference paperru
Располагается в коллекциях:Журналістыка – 2013: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
advertising.pdf56,01 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.