Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/51661
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorFuentes Lombardo, Guadalupe-
dc.contributor.authorVallejo Martos, Manuel Carlos-
dc.contributor.authorGarrido Alvarez, Maria Teresa-
dc.date.accessioned2013-11-13T06:51:18Z-
dc.date.available2013-11-13T06:51:18Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/51661-
dc.description.abstractWhen examining the different ways in which companies penetrate foreign markets, the decision about using or not strategic alliances may be conditioned by the characteristics of the company. In the specific case of family firms, such alliances offer a series of advantages and disadvantages due to the special characteristics of these companies (Mбrquez-Garcнa et al., 2006). The results of this study show the reasons that prompt family businesses to establish or not strategic alliances in their internationalisation processes, as well as the discriminating factors that favour or hinder the selection of such strategies in the Spanish, Argentine and Chilean vinicultural companies. The degree of family control in the business influences both aspects.ru
dc.language.isootherru
dc.publisherEuropean Academic Publishers, Madridru
dc.subjectЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управлениеru
dc.titleALIANZAS ESTRATEGICAS EN LA INTERNACIONALIZACION DE LA EMPRESA FAMILIAR: UN ESTUDIO COMPARATIVO DE LAS BODEGAS VITIVINНCOLAS ESPANOLAS, CHILENAS Y ARGENTINASru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:2010. XIX International Conference AEDEM 2010 "Global Financial & Business Networks & Information Management Systems"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
275-284.pdf159,72 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.