Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/50770
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLуpez–Gonzalez, E.-
dc.contributor.authorMendaсa–Cuervo, C.-
dc.date.accessioned2013-11-05T07:23:42Z-
dc.date.available2013-11-05T07:23:42Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/50770-
dc.description.abstractIn more and more uncertain environments, the companies find that the satisfying the needs of the consumers is not a strategic option but a strategic necessity. This paper presents a new model based on 2-Tuple Genetic Algorithm technique to the voice of consumer manage-ment in the New Product Development problem. Also, an illustrative example is offered in or-der to facilitating the explanation of the model.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherМинск: БГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатикаru
dc.titleA Genetic Algorithm Based On 2-Tuples For The New Product Development Problemru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:2004. Международная конференция “Моделирование процессов и систем”

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
2_4.pdf215,81 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.