Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/49334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШеин, Валерий Николаевич-
dc.contributor.authorЧжи, Ян-
dc.date.accessioned2013-10-18T06:55:31Z-
dc.date.available2013-10-18T06:55:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВеснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Серыя 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. - Мінск : БДУ, 2012. -№2. - С. 81-84ru
dc.identifier.issn0372-5357-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/49334-
dc.description.abstractПоказано, что в условиях рынка издание газет, журналов, вещательная деятельность в КНР во все большей степени становятся отраслями информационной индустрии, на которую в полной мере распространяются свойственные деловой деятельности требования и схемы производства, «привязанного» к потребностям рынка, а также стандарты эффективного менеджмента и маркетинга. = Under market conditions publication of newspapers, magazines, broadcasting activities in China are increasingly becoming branches of the information industry, which is fully subject to the requirements of typical business activities and schemes of production, «tied» to the needs of the market, as well as standards for the effective management and marketing.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМінск : БДУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleТаксономический статус СМИ Китая в период экономических реформru
dc.typearticleru
Appears in Collections:2012, №2 (жнівень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pages 81-84 Shein.pdf76,65 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.