Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/40262
Title: Выбор инструментов PR в контексте развития странового маркетинга Республики Беларусь
Authors: Савицкая, Лилия Алексеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Dec-2009
Publisher: Институт журналистики БГУ
Citation: Журналiстыка – 2009: стан, праблемы i перспектывы: матэрыялы 11-й Мiжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 65-годдзю факультэта журналiстыкi. Вып.11, Мiнск, 3–4 снежня 2009 г. / Беларус. дзярж. ун-т; рэдкал.: С.В. Дубовiк [i iнш.]. – Мiнск, 2009. – С. 164–167.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/40262
Appears in Collections:Журналiстыка-2009. Стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Минск- 2009.doc34 kBMicrosoft WordView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.