Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338236
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦюцянькоў, М. С.
dc.date.accessioned2025-12-03T07:23:23Z-
dc.date.available2025-12-03T07:23:23Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 275-280.
dc.identifier.isbn978-985-881-843-2
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/338236-
dc.descriptionРаздзел ІІ. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы
dc.description.abstractСучасныя медыякампаніі прымушаны шукаць новыя мадэлі і фарматы дыстрыбуцыі кантэнту. Гэта значна пашырае спектр інфармацыйных і рэкрэатыўных прадуктаў для аўдыторыі. У артыкуле праводзіцца аналіз найбольш эфектыўных мадэлей падачы інфармацыі, аналізуецца іх трансмедыйны патэнцыял
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleНовыя медыя і традыцыйныя СМІ: канкурэнцыя як трэнд
dc.title.alternativeНовые медиа и традиционные СМИ: конкуренция как тренд / М. С. Тютеньков
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeСовременные медиакомпании вынуждены искать новые модели и форматы дистрибуции контента. Это значительно расширяет спектр информационных и рекреативных продуктов для аудитории. В статье проводится анализ наиболее эффективных моделей подачи информации, анализируется их трансмедийный потенциал
Располагается в коллекциях:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл РазмерФормат 
275-280.pdf300,16 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.