Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338207
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрадюшко, А. А.
dc.date.accessioned2025-12-03T07:23:18Z-
dc.date.available2025-12-03T07:23:18Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 149-154.
dc.identifier.isbn978-985-881-843-2
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/338207-
dc.descriptionРаздзел ІІ. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы
dc.description.abstractРассматривается проблема оценки качества цифрового контента на примере сайтов белорусских региональных медиа. С использованием инструментов веб-аналитики проводится анализ структуры трафика новостных сайтов, включая переходы из поисковых систем, социальных платформ и прямые заходы, с последующей оценкой уровня вовлеченности пользователей. Выделены три модели поведения аудитории: SEO-доминантная, смешанная и контентно-ориентированная. Установлено, что преобладание поискового трафика не обязательно означает глубокое взаимодействие с контентом. Сделан вывод о необходимости пересмотра подходов к рейтинговой оценке эффективности региональных медиа с учетом качественных поведенческих характеристик
dc.language.isoru
dc.publisherМінск : БДУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleПоведенческие метрики как индикатор качества цифрового контента: региональный контекст
dc.title.alternativeПаводзінскія метрыкі як індыкатар якасці лічбавага кантэнту: рэгіянальны кантэкст / А. А. Градзюшка
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeРазглядаецца праблема ацэнкі якасці лічбавага кантэнту на прыкладзе сайтаў беларускіх рэгіянальных медыя. З выкарыстаннем інструментаў вэб-аналітыкі праводзіцца аналіз структуры трафіку сайтаў навін, уключаючы пераходы з пошукавых сістэм, сацыяльных платформаў і прамыя заходы, з наступнай ацэнкай узроўню ўцягнутасці карыстальнікаў. Вылучаныя тры мадэлі паводзінаў аўдыторыі: SEO-дамінантная, змешаная і кантэнтна-арыентаваная. Устаноўлена, што перавага пошукавага трафіку не абавязкова азначае глыбокае ўзаемадзеянне з кантэнтам. Зроблена выснова аб неабходнасці перагляду падыходаў да рэйтынгавай ацэнкі эфектыўнасці рэгіянальных медыя з улікам якасных паводзінскіх характарыстык
Располагается в коллекциях:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл РазмерФормат 
149-154.pdf344,64 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.