Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338187
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХмель, Л. Р.
dc.date.accessioned2025-12-03T07:23:15Z-
dc.date.available2025-12-03T07:23:15Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 656-660.
dc.identifier.isbn978-985-881-843-2
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/338187-
dc.descriptionРаздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
dc.description.abstractАртыкул прысвечаны ўплыву тэхналогій штучнага інтэлекту, у прыватнасці вялікіх моўных мадэляў (ChatGPT, Gemini, DeepSeek, GigaChat), на сістэму вышэйшай адукацыі. Разглядаецца трансфармацыя роляў выкладчыка і студэнта ва ўмовах імклівай лічбавізацыі. Аўтар падкрэслівае дваісты характар укаранення штучнага інтэлекту. Адмысловая ўвага нададзена змене камунікатыўных мадэляў і неабходнасці захавання чалавечага ўзаемадзеяння як ключавога элемента адукацыйнага працэсу. Робіцца выснова аб неабходнасці гарманічнага суіснавання ШІ і чалавека, дзе штучны інтэлект выступае як інструмент, а выкладчык – як настаўнік, які фарміруе каштоўнасці і развівае ўнікальныя чалавечыя кампетэнцыі
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
dc.subjectЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
dc.titleГуманітарны вектар вышэйшай адукацыі ў эпоху штучнага інтэлекту: трансфармацыя камунікацыі і роля soft skills
dc.title.alternativeГуманитарный вектор высшего образования в эпоху искусственного интеллекта: трансформация коммуникации и роль soft skills / Е. Р. Хмель
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeСтатья посвящена влиянию технологий искусственного интеллекта, в частности больших языковых моделей (ChatGPT, Gemini, DeepSeek, GigaChat), на систему высшего образования. Рассматривается трансформация ролей преподавателя и студента в условиях стремительной цифровизации. Автор подчеркивает двойственный характер внедрения искусственного интеллекта. Особое внимание уделено изменению коммуникативных моделей и необходимости сохранения человеческого взаимодействия как ключевого элемента образовательного процесса. Делается вывод о необходимости гармоничного сосуществования ИИ и человека, где искусственный интеллект выступает как инструмент, а преподаватель – как учитель, формирующий ценности и развивающий уникальные человеческие компетенции
Располагается в коллекциях:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл РазмерФормат 
656-660.pdf297,3 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.