Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/338187Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Хмель, Л. Р. | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-03T07:23:15Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-03T07:23:15Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. унт ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 656-660. | |
| dc.identifier.isbn | 978-985-881-843-2 | |
| dc.identifier.uri | https://elib.bsu.by/handle/123456789/338187 | - |
| dc.description | Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі | |
| dc.description.abstract | Артыкул прысвечаны ўплыву тэхналогій штучнага інтэлекту, у прыватнасці вялікіх моўных мадэляў (ChatGPT, Gemini, DeepSeek, GigaChat), на сістэму вышэйшай адукацыі. Разглядаецца трансфармацыя роляў выкладчыка і студэнта ва ўмовах імклівай лічбавізацыі. Аўтар падкрэслівае дваісты характар укаранення штучнага інтэлекту. Адмысловая ўвага нададзена змене камунікатыўных мадэляў і неабходнасці захавання чалавечага ўзаемадзеяння як ключавога элемента адукацыйнага працэсу. Робіцца выснова аб неабходнасці гарманічнага суіснавання ШІ і чалавека, дзе штучны інтэлект выступае як інструмент, а выкладчык – як настаўнік, які фарміруе каштоўнасці і развівае ўнікальныя чалавечыя кампетэнцыі | |
| dc.language.iso | bel | |
| dc.publisher | Мінск : БДУ | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | |
| dc.subject | ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика | |
| dc.title | Гуманітарны вектар вышэйшай адукацыі ў эпоху штучнага інтэлекту: трансфармацыя камунікацыі і роля soft skills | |
| dc.title.alternative | Гуманитарный вектор высшего образования в эпоху искусственного интеллекта: трансформация коммуникации и роль soft skills / Е. Р. Хмель | |
| dc.type | conference paper | |
| dc.description.alternative | Статья посвящена влиянию технологий искусственного интеллекта, в частности больших языковых моделей (ChatGPT, Gemini, DeepSeek, GigaChat), на систему высшего образования. Рассматривается трансформация ролей преподавателя и студента в условиях стремительной цифровизации. Автор подчеркивает двойственный характер внедрения искусственного интеллекта. Особое внимание уделено изменению коммуникативных моделей и необходимости сохранения человеческого взаимодействия как ключевого элемента образовательного процесса. Делается вывод о необходимости гармоничного сосуществования ИИ и человека, где искусственный интеллект выступает как инструмент, а преподаватель – как учитель, формирующий ценности и развивающий уникальные человеческие компетенции | |
| Располагается в коллекциях: | 2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы | |
Полный текст документа:
| Файл | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|
| 656-660.pdf | 297,3 kB | Adobe PDF | Открыть |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.

