Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338172
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧэнь Юйси
dc.date.accessioned2025-12-03T07:23:12Z-
dc.date.available2025-12-03T07:23:12Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 592-597.
dc.identifier.isbn978-985-881-843-2
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/338172-
dc.descriptionРаздзел VI. Міжнародная журналістыка і дыскурс-аналіз медыяпрацэсаў
dc.description.abstractНа примере программы Центрального телевидения Китая (CCTV) «Китайское общественное мнение» в статье исследуются инновационные механизмы интеграции пользовательских комментариев в телевизионный вещательный контент как способа преодоления ограничений традиционной односторонней модели коммуникации. Анализируется, как программа разработала и внедрила четыре ключевых интерактивных метода: 1) виртуальная аудитория (проекция аватаров активных зрителей, получивших «билеты» через WeChat, на студийный экран для создания эффекта присутствия); 2) всплывающие окна с комментариями; 3) интерактивные субтитры; 4) рубрика «Твой комментарий – мой комментарий». Исследование демонстрирует, что применение этих методов значительно повышает вовлеченность аудитории, обогащает содержание программы, расширяет ее информационное влияние и укрепляет способность направлять общественное мнение
dc.language.isoru
dc.publisherМінск : БДУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleИспользование пользовательских комментариев в телевещании
dc.title.alternativeВыкарыстанне карыстальніцкіх камэнтарыяў у тэлевяшчанні / Чэнь Юйсі
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeНа прыкладзе праграмы Цэнтральнага тэлебачання Кітая (CCTV) «Кітайская грамадская думка» ў артыкуле даследуюцца інавацыйныя механізмы інтэграцыі карыстальніцкіх каментароў у тэлевізійны вяшчальны кантэнт як спосабу пераадолення абмежаванняў традыцыйнай аднабаковай мадэлі камунікацыі. Аналізуецца, як праграма распрацавала і ўкараніла чатыры ключавыя інтэрактыўныя метады: 1) віртуальная аўдыторыя (праекцыя аватараў актыўных гледачоў, якія атрымалі «білеты» праз WeChat, на студыйны экран для стварэння эфекту прысутнасці); 2) усплываючыя вокны з каментарамі; 3) інтэрактыўныя субцітры; 4) рубрыка «Твой каментар – мой каментар». Даследаванне дэманструе, што прымяненне гэтых метадаў значна павышае ўцягнутасць аўдыторыі, узбагачае змест праграмы, пашырае яе інфармацыйны ўплыў і ўмацоўвае здольнасць накіроўваць грамадскую думку
Располагается в коллекциях:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
592-597.pdf300,38 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.