Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/334562
Title: Планирование и продвижение мероприятий event-индустрии
Other Titles: Planning and promotion of event industry events / V. V. Didenko
Authors: Диденко, В. В.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы V Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 2 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), А. А. Королёва, Б. Н. Паньшин. – Минск : БГУ, 2024. – С. 481-483.
Abstract: В работе были изучены методы продвижения развлекательных услуг, используемые развлекательными шоу в Беларуси, а также их структура, виды, основные цели и задачи. Был осуществлен анализ рынка, изучены тенденции, проанализирована целевая аудитория; рассмотрены успешные стратегии продвижения разных мероприятий
Abstract (in another language): The work examined the methods of promoting entertainment services used by entertainment shows in Belarus, as well as their structure, types, main goals and objectives. The market was analyzed, trends were studied, the target audience was analyzed; successful strategies for promoting various events were considered
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/334562
ISBN: 978-985-881-704-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
481-483.pdf211,08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.