Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/333988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShuo, Z.
dc.contributor.authorMarozau, D. V.
dc.date.accessioned2025-09-12T11:00:47Z-
dc.date.available2025-09-12T11:00:47Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationМеждународные отношения: история, теория, практика : материалы ХIV науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений Белорус. гос. ун-та, Минск, 1 февр. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Достанко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 392-396.
dc.identifier.isbn978-985-881-750-3
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/333988-
dc.descriptionСекция 5. Менеджмент событийных мероприятий
dc.description.abstractData is a collection of data that represents a large scale, covering diversity, high speed, complexity, authenticity and high value. With the rapid development of the Internet and information technology, big data has become an important topic that has attracted much attention in various industries, and it continues to show us the infinite value it contains. With the rapid development of the Internet and the continuous advancement of information technology, the era of big data has quietly arrived. In this era, data is considered a valuable "new oil", and its applications have penetrated into various fields, including medical care, finance, manufacturing, tourism, and hotels. In the tourism and hotel fields, big data technology is increasingly used. Based on this, this paper analyzes the application of big data technology in Inner Mongolia hotels
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
dc.titleApplication of big data analysis in Inner Mongolia hotel industry
dc.title.alternativeПрименение анализа больших данных в гостиничном бизнесе Внутренней Монголии / Чжан Шо, Д. В. Морозов
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeС быстрым развитием Интернета и постоянным развитием информационных технологий незаметно наступила эра больших данных. В эту эпоху данные считаются ценной «новой нефтью», и их применение проникло в различные области, включая здравоохранение, финансы, производство, туризм и гостиничный бизнес. В сфере туризма и гостиничного бизнеса все чаще используются технологии больших данных. На основании этого в данной статье анализируется применение технологий больших данных в отелях Внутренней Монголии
Appears in Collections:2024. Международные отношения: история, теория, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
392-396.pdf399,8 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.