Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332874
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHuo, Jiayi-
dc.date.accessioned2025-08-04T20:14:39Z-
dc.date.available2025-08-04T20:14:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/332874-
dc.description.abstractThe aim of the study: is to explore how new media shapes pet culture and online communities, the mechanisms through which digital platforms influence cultural communication and social cohesion, and strategic recommendations for optimizing pet culture dissemination and community engagement via new media.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleThe role of new media in shaping pet culture and online communities in China: analysis of communication and social connections : master thesis annotation / Huo Jiayi; BSU, Faculty of Journalism, Department of International journalism; Supervisor Volkova C. Aru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Располагается в коллекциях:2025

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
HuoJiayi_jour_ref.pdf300,38 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.