Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323452
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯдчанка, К. І.-
dc.date.accessioned2024-12-23T15:47:56Z-
dc.date.available2024-12-23T15:47:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрактика преподавания иностранных языков на факультете международных отношений БГУ: электронный сборник. Вып. XIV. — 2024. — С. 118—122.ru
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/323452-
dc.descriptionКлючавыя словы: дыскурс ідэнтычнасці; дыскурсіўнае пазіцыянаванне; ацэначнасць; міграцыя і інтэграцыя мігрантаў; аналіз відэарэпартажу. = Keywords: discourse of identity; discursive positioning; appraisal; migration and integration of migrants; video report analysis.ru
dc.description.abstractАртыкул выкананы ў рамках дыскурсіўнага падыходу да вывучэння ідэнтычнасці мігрантаў. У сваім артыкуле аўтар заяўляе аб неабходнасці вывучэння тэм «Міграцыя» і «Інтэграцыя мігрантаў» як базавых у фармаванні прафесійнай кампетэнцыі спецыялістаў-міжнароднікаў і прапануе аўтарскую методыку працы з дадзенымі тэмамі на занятках па замежнай (нямецкай) мове. Гэтая методыка патрабуе працы з аўтэнтычным відэаматэрыялам, вывучэння дыскурсіўнага пазіцыянавання мігранта на скрыжаванні розных грамадскіх дыскурсаў нямецкага грамадства, а таксама аналізу ацэначнасці як ключавой дыскурсіўнай катэгорыі.ru
dc.language.isobelru
dc.publisherБГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Народная адукацыя. Педагогікаru
dc.subjectЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўстваru
dc.title«Міграцыя» і «інтэграцыя мігрантаў» як ключавыя тэмы ў фармаванні прафесійнай кампетэнцыі спецыяліста-міжнароднікаru
dc.title.alternative«Migration» and «integration of migrants» as key topics in the formation of professional competence of a specialist in the sphere of international relationsru
dc.typearticleru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.description.alternativeThe article is written within the framework of the discursive approach to the study of migrants’ identity. In her article, the author states the need to study the topics of “Migration” and “Integration of Migrants” as basic ones in the formation of professional competence of international specialists and offers her own methodology for working with these topics in a foreign (German) language class. This methodology involves working with authentic video material, studying the discursive positioning of the migrant at the crossroads of various public discourses of German society, as well as analyzing of appraisal as a key discursive category.ru
Располагается в коллекциях:Выпуск 14. - 2024.

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
yadchanka_Lang_pactice_2024.pdf205,29 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.