Skip navigation
Главная страница
Вход
Язык
English
русский
ISSN 2519-4437
(online)
Электронная библиотека БГУ
УО "Институт бизнеса"
Научные работы Института бизнеса
Сборники материалов конференций
2024. Научная конференция студентов Института бизнеса БГУ (в рамках 81-й Научной конференции студентов и аспирантов БГУ, 25–26 апр. 2024 г.)
Даты публикации
Авторы
Заглавия
Темы
Просмотр "2024. Научная конференция студентов Института бизнеса БГУ (в рамках 81-й Научной конференции студентов и аспирантов БГУ, 25–26 апр. 2024 г.)" Темы ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Перейти:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
или введите несколько первых символов:
сортировать:
Заглавие
Дата выпуска
Дата поступления
В порядке:
По возрастанию
По убыванию
Результаты/Страница
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы/Запись:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 - 10 из 148
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Заглавие
Автор(ы)
2024
AI technology in marketing
Pavlov, V. V.
2024
Analysis game industry promotion tools on festival marketing
Tian Changmai
2024
Artificial intelligence in small businesses
Belevich, M. V.
;
Solushko, A. S.
2024
Building a motivation system in startups in Belarus
Zelenko, M. A.
;
Mochalova, V. K.
2024
Building and managing green innovation ecosystems: environmental sustainability and firm growth
Lin Yixian
2024
Cross-cultural marketing: strategies for effective global branding (China as an example)
Wang Ziyu
2024
Current problems of Belarusian regional logistics
Verchenkova, A. M.
2024
Current situation of China-Belarus economic cooperation and trade
Zhang Xinyin
2024
Determination of the optimal number of warehouses and their location in the warehouse network of the enterprise
Zabiyaka, M. Ya.
;
Kuksa, Ya. A.
2024
Digital marketing innovation practice cases and analysis of their influence
Li Siting