Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/319029
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorWang, Zhehui-
dc.date.accessioned2024-09-22T16:22:27Z-
dc.date.available2024-09-22T16:22:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/319029-
dc.description.abstractThe research purpose of this paper is to explore the communication strategies of Huawei and Xiaomi in entering the international market, and to provide useful experience and lessons for the internationalization development of other multinational enterprises in China and Belarus by studying their internationalization practices.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleInternational market entry strategies of Chinese companies Huawei and Xiaomi: communication aspects : master thesis annotation / Wang Zhenyi; BSU, Faculty of Journalism, Department of International journalism; Supervisor Pankou D. Aru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Располагается в коллекциях:2024

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Wang_Jiehui_jour_ref.pdf346,87 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.