Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318705
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHu, Jia-
dc.date.accessioned2024-09-13T20:35:59Z-
dc.date.available2024-09-13T20:35:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/318705-
dc.description.abstractThe research purpose is to reveal the features, similarities and differences of Tencent’s food documentaries, and their role in shaping food culture of the population.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleChinese Media in shaping food culture of the population: comparative analysis of Tencent’s documentaries : master thesis annotation / Hu Jia; BSU, Faculty of Journalism, Department of International journalism; Supervisor Ilyushenka Y.Vru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Располагается в коллекциях:2024

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
HU_JIA_jour_ref.pdf437,51 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.