Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСелецкая, Е. А.
dc.date.accessioned2023-08-04T09:03:59Z-
dc.date.available2023-08-04T09:03:59Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationМова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання : матэрыялы VIІ Рэсп. навук.-практ. канф. маладых вучоных, Мінск, 3 сак. 2023 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. У. Зуева (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2023. – С. 175-177.
dc.identifier.isbn978-985-881-475-5
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/299885-
dc.descriptionРаздзел IV. Сацыяльная лінгвістыка. Прагмалінгвістыка. Тэорыя камунікацыі
dc.description.abstractВ докладе исследуется речевое воздействие в рекламах туристической направленности. Описаны основные черты, присущие языку рекламных текстов: как лингвистические, так и экстралингвистические. Показано, что основной коммуникативной целью исследуемых рекламных текстов является побуждение потребителя к выбору рекламируемой услуги. В работе представлены языковые средства (лексические, стилистические, синтаксические) речевого воздействия, отмечается особенная роль психологического воздействия на читающего, а именно создание атмосферы позитива, красоты, спокойствия
dc.language.isoru
dc.publisherМінск : БДУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleОсобенности речевого воздействия в интернет-текстах англоязычной туристической рекламы: лексико-стилистические и прагматические аспекты
dc.title.alternativeАсаблівасці маўленчага ўздзеяння ў інтэрнет-тэкстах англамоўнай турыстычнай рэкламы: лексіка-стылістычныя і прагматычныя аспекты / Е. А. Сялецкая
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeУ дакладзе даследуецца маўленчае ўздзеянне ў рэкламах турыстычнай накіраванасці. Апісаны асноўныя рысы, уласцівыя мове рэкламных тэкстаў: як лінгвістычныя, так і экстралінгвістычныя. Паказана, што асноўнай камунікатыўнай мэтай доследных рэкламных тэкстаў з'яўляецца прымушэнне спажыўца да выбару рэкламуемай паслугі. У працы прадстаўлены моўныя сродкі (лексічныя, стылістычныя, сінтаксічныя) маўленчага ўздзеяння, адзначаецца асаблівая роля псіхалагічнага ўздзеяння на чытаючага, а менавіта стварэнне атмасферы пазітыву, прыгажосці, спакою
Appears in Collections:2023. Мова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
175-177.pdf366,3 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.