Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/299861Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Родина, М. Ю. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-08-04T09:03:55Z | - |
| dc.date.available | 2023-08-04T09:03:55Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | Мова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання : матэрыялы VIІ Рэсп. навук.-практ. канф. маладых вучоных, Мінск, 3 сак. 2023 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. У. Зуева (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2023. – С. 705-708. | - |
| dc.identifier.isbn | 978-985-881-475-5 | - |
| dc.identifier.uri | https://elib.bsu.by/handle/123456789/299861 | - |
| dc.description | Раздзел XI. Выкладанне рускай мовы як замежнай | - |
| dc.description.abstract | На основе описания учебной дисциплины «Основы лингвокультурологии» создан перечень умений и компетенций, являющихся целью обучения. Выявлено, что современное смысловое восприятие текста отличается мультимодальностью и обращено к поликодовым текстам. Доказано, что использование креолизованных текстов улучшает восприятие и понимание учебной дисциплины иностранными студентами. Обосновано применение мультимодальности в обучении на начальном этапе | - |
| dc.language.iso | ru | - |
| dc.publisher | Мінск : БДУ | - |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | - |
| dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | - |
| dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание | - |
| dc.title | Использование креолизованных текстов на занятиях по основам лингвокультурологии на этапе довузовского образования | - |
| dc.title.alternative | Выкарыстанне крэалiзаваных тэкстаў на занятках па асновах лiнгвакультуралогii на этапе даунiверсiтэцкай адукацыi / М. Ю. Родзiна | - |
| dc.type | conference paper | - |
| dc.description.alternative | На аснове апісання навучальнай дысцыплiны «Асновы лiнгвакультуралогii» створаны пералік ўменняў і кампетэнцый, якiя з’яўляюцца мэтай навучання. Выяўлена, што сучаснае ўспрыманне тэксту адрозніваецца мультымадальнасцю і звернута да полікодавых тэкстаў. Даказана, што выкарыстанне крэалiзаваных тэкстаў паляпшае ўспрыманне і разуменне навучальнай дысцыпліны замежнымі студэнтамі. Абгрунтавана выкарыстанне мультымадальнасцi ў навучанні на пачатковым этапе | - |
| Располагается в коллекциях: | 2023. Мова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання | |
Полный текст документа:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 705-708.pdf | 357,1 kB | Adobe PDF | Открыть |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.

