Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/299020
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крофта, Г. У. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-16T08:17:35Z | - |
dc.date.available | 2023-06-16T08:17:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 35-летию создания каф. риторики и методики преподавания языка и литературы, Минск, 20–21 марта 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. М. Саникович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 345-348. | |
dc.identifier.isbn | 978-985-881-464-9 | |
dc.identifier.uri | https://elib.bsu.by/handle/123456789/299020 | - |
dc.description | Секция 5. Инновационные технологии формирования ценностных ориентиров в процессе филологического образования | |
dc.description.abstract | Артыкул прысвечаны праблеме фарміравання маўленчай кампетэнцыі студэнтаў мастацкіх спецыяльнасцей пры вывучэнні дысцыпліны «Беларуская мова. Прафесійная лексіка». Маўленчая кампетэнцыя з’яўляецца другой пасля кампетэнцыі моўнай (лінгвістычнай) часткай у структуры камунікатыўнай кампетэнцыі. Яна прадугледжвае выкарыстанне мовы ў якасці сродку фармулявання і выражэння думак. Каб падрыхтаваць спецыяліста, які эфектыўна карыстаецца сродкамі беларускай мовы ў розных сітуацыях прафесійных зносін, пры вывучэнні дысцыпліны «Беларуская мова. Прафесійная лексіка» мэтазгодна выкарыстоўваць заданні, накіраваныя на пабудову студэнтамі уласных маналагічных ці дыялагічных выказванняў. Эўрыстычныя заданні прадугледжваюць стварэнне навучэнцамі асабістага адукацыйнага прадукту. У артыкуле прыводзяцца прыклады заданняў такога тыпу, якія могуць прымяняцца пры выкладанні дысцыпліны «Беларуская мова. Прафесійная лексіка» | |
dc.language.iso | bel | |
dc.publisher | Минск : БГУ | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства | |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание | |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | |
dc.title | Фармірававанне маўленчай кампетэнцыі студэнтаў мастацкіх спецыяльнасцей праз выкарыстанне эўрыстычных заданняў па дысцыпліне «Беларуская мова. Прафесійная лексіка» | |
dc.title.alternative | Formation of speaking competence of art students through the use of heuristic tasks in the discipline «Belarusian language. Professional vocabulary» / H. U. Krofta | |
dc.type | conference paper | |
dc.description.alternative | The article is devoted to the problem of formation of speech competence of students of art majors when studying the discipline «Belarusian language. Professional vocabulary». Speech competence is one of the components in the structure of communicative competence, the next after language (linguistic) competence. It involves the use of language as a means of formulating and expressing thoughts. To train a specialist who effectively uses the tools of the Belarusian language in various situations of professional communication, when studying the discipline «Belarusian language. Professional vocabulary» it is appropriate to use tasks aimed at creating students' own monological or dialogic statements. Heuristic tasks involve the creation of a personal educational product by students. The article gives examples of tasks of this type that can be used in teaching the discipline «Belarusian language. Professional vocabulary» | |
Располагается в коллекциях: | 2023. Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего |
Полный текст документа:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
345-348.pdf | 222,96 kB | Adobe PDF | Открыть |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.