Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299016
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБулаўкіна, І. У.
dc.date.accessioned2023-06-16T08:17:35Z-
dc.date.available2023-06-16T08:17:35Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationАксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 35-летию создания каф. риторики и методики преподавания языка и литературы, Минск, 20–21 марта 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. М. Саникович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 322-327.
dc.identifier.isbn978-985-881-464-9
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/299016-
dc.descriptionСекция 5. Инновационные технологии формирования ценностных ориентиров в процессе филологического образования
dc.description.abstractУ артыкуле аналізуюцца вучэбная праграма і вучэбныя дапаможнікі па беларускай мове ў VI–VII класах устаноў агульнай сярэдняй адукацыі, засяроджваецца ўвага на тэкстаўтваральных марфалагічных сродках самастойных і службовых часцін мовы. На прыкладзе службовых часцін мовы (прыназоўніка, злучніка, часціцы) разглядаюцца функцыянальныя магчымасці моўных адзінак і спосабы іх рэалізацыі ў маўленчай дзейнасці. На матэрыяле практыкаванняў, змешчаных у вучэбным дапаможніку па беларускай мове для VII класа, раскрываецца, як службовыя часціны мовы прымаюць удзел у стварэнні тэкстаў розных тыпаў і стыляў маўлення. Асаблівая ўвага звяртаецца на заканамернасці пабудовы тэксту, удзел у гэтым працэсе моўных адзінак
dc.language.isobel
dc.publisherМинск : БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
dc.titleТэкстаўтваральныя функцыі марфалагічных моўных сродкаў у вучэбнай праграме і вучэбных дапаможніках па беларускай мове
dc.title.alternativeText-generating functions of morphological means of the language in the curriculum and textbooks of the Belarusian language / I. V. Bulavkina
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeThe article analyzes the curriculum and textbooks of the Belarusian language in VI–VII classes of general education institutions, focusing on text-forming morphological means of independent and auxiliary parts of speech. Using the example of functional parts of speech (preposition, conjunction, particle), the functional capabilities of language units and ways of their implementation in speech activity are considered. On the material of the exercises contained in the Belarusian language textbook for the VII th grade, it is revealed how the functional parts of speech take part in the creation of texts of various types and styles of speech. Special attention is paid to the regularities of the construction of the text, the participation of language units in this process
Располагается в коллекциях:2023. Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
322-327.pdf238,76 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.