Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/290848
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШандроха, Н. Э.
dc.date.accessioned2022-12-15T10:50:44Z-
dc.date.available2022-12-15T10:50:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationМова – літаратура – культура : матэрыялы Х Міжнар. навук. канф., прысвеч. 140-годдзю з дня нарадж. Янкі Купалы і Якуба Коласа, Мінск, 29–30 верас. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал. : А. І. Бельскі (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 221-225.
dc.identifier.isbn978-985-881-435-9
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/290848-
dc.descriptionЯнка Купала і Якуб Колас у дыскурсах дыдактыкі і мастацтва
dc.description.abstractУ артыкуле прааналізаваны актуальныя для сучаснай моўнай адукацыі ідэі першага айчыннага метадычнага дапаможніка Якуба Коласа «Методыка роднай мовы». Разгледжаны асаблівасці першага і другога выданняў у суаўтарстве з В. Тэпіным. Акцэнтавана ўвага на методыцы развіцця звязнага маўлення вучняў, што актуальна ў сучаснай школьнай практыцы навучання беларускай мове
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Літаратура. Літаратуразнаўства. Вусная народная творчасць
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
dc.subjectЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
dc.titleКоласаўская методыка развіцця звязнага маўлення вучняў і яе актуальнасць у сістэме метадычнай падрыхтоўкі студэнта-філолага
dc.title.alternativeThe method of Yakub Kolas in the development of coherent speech of students and its relevance in the system of methodological training of a philologist student / N. E. Shandrokha
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeThe article analyzes the ideas of the first domestic methodological manual by Yakub Kolas “Methodology of the native language”, which are relevant for modern language education. The features of the first and second editions in collaboration with V. Tepin are considered. Attention is focused on the methodology of the development of coherent speech of students, which is relevant in modern school practice of teaching the Belarusian language
Располагается в коллекциях:2022. Мова – літаратура – культура

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
221-225.pdf149,45 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.