Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/288714
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Уваров, А. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-09T13:28:34Z | - |
dc.date.available | 2022-11-09T13:28:34Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Информационные системы и технологии = Information Systems and Technologies : материалы междунар. науч. конгресса по информатике. В 3 ч. Ч. 3, Респ. Беларусь, Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. В. Абламейко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 199-205. | - |
dc.identifier.isbn | 978-985-881-426-7 (ч. 3); ISBN 978-985-881-427-4 | - |
dc.identifier.uri | https://elib.bsu.by/handle/123456789/288714 | - |
dc.description.abstract | Обсуждается шкала для оценки цифрового обновления школы, которая служит дополнением известных шкал цифровой зрелости организаций. Приведены результаты оценки зрелости цифрового обновления школ, полученные на основе данных, которые были собраны в ходе Федерального проекта Мониторинга цифровой трансформации общеобразовательных организаций на региональном и федеральном уровнях. Эти результаты сопоставляются с экспертными оценками | - |
dc.description.sponsorship | Подготовлено при поддержке РФФИ, проект №19-29-14167. | - |
dc.language.iso | ru | - |
dc.publisher | Минск : БГУ | - |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | - |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | - |
dc.subject | ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика | - |
dc.title | Цифровое обновление российской школы: об одном результате мониторинга | - |
dc.title.alternative | Digital renewal of the Russian school: a monitoring result / A.Yu. Uvarov | - |
dc.type | conference paper | - |
dc.description.alternative | The paper discusses a scale for evaluating the school’s digital renewal process. It the results of the assessment of the maturity of the school’s digital renewal, which are obtained on the basis of data collected during the federal project for monitoring the digital transformation of educational organizations at the regional and federal levels, are presented. A comparison of expert’s assessments with assessments based on the use the maturity of innovative processes in school is given | - |
Appears in Collections: | 2022. Информационные системы и технологии |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
199-205.pdf | 232,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.