Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/28469
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦікоцкі, Аляксандр Міхайлавіч-
dc.date.accessioned2013-01-10T09:06:11Z-
dc.date.available2013-01-10T09:06:11Z-
dc.date.issued2012-12-06-
dc.identifier.citationЖурналістыка-2012: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 14-й Міжнар. навук.-практ. канф., 6–7 сн. 2012 г ., Мінск / рэдкал. : С.В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]. – Вып. 14. – Мінск : БДУ , 2012. – 424 с.ru
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/28469-
dc.language.isobelru
dc.publisherБДУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleВыражэнне аўтарскіх інтэнцый у рэкламе (на прыкладзе рэкламы на Беларускім тэлебачанні)ru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Журналістыка-2012: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsikocki.PDF211,27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.