Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269543
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHuang, Dijing-
dc.date.accessioned2021-09-28T12:19:31Z-
dc.date.available2021-09-28T12:19:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/269543-
dc.description.abstractThe aim of the Master's thesis is to identify and demonstrate the feasibility of media communication across business domains in the Internet era and to promote the role and commercialization of media entertainment services for the public in the post-epidemic of COVID-19 era globally.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целомru
dc.titleThe Problems of Verbal Communication in Different Organizational Models : abstract of master's thesis / Huang Dijing ; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; Scientific supervisor Michael. A. Guliukru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Располагается в коллекциях:2021

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
HUANG DIJING ffsn an eng.pdf126,84 kBAdobe PDFОткрыть
HUANG DIJING ffsn an.pdf271,57 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.