Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269432
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorChen, Zhanwei-
dc.date.accessioned2021-09-27T11:13:14Z-
dc.date.available2021-09-27T11:13:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/269432-
dc.description.abstractThe purpose of the work is to study the market promotion of high-tech industrial products using the video-sharing social networking service TikTok, as well as to develop scientific and practical recommendations in the field of improving the key parameters of marketing promotion of various products and services in the social network TikTok.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целомru
dc.titleMarket Promotion of High-Tech Industrial Products Using the Video-Sharing Social Networking Service TikTok : abstract of master's thesis / Chen Zhanwei ; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; Scientific supervisor Uladzimir A. Ganskiru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Располагается в коллекциях:2021

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
CHEN ZHANWEI ffsn an eng.pdf113,68 kBAdobe PDFОткрыть
CHEN ZHANWEI ffsn an.pdf282,94 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.