Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266071
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorApanasovich, N.-
dc.date.accessioned2021-08-16T09:04:49Z-
dc.date.available2021-08-16T09:04:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationJ Knowl Econ 2016;7(3):720-737.ru
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/266071-
dc.description.abstractThis study takes a meta-analysis drawing on components of grounded theory approach to provide a more comprehensive analysis and synthesis of studies on modes of innovation, in particular, on the science, technology, and innovation (STI) and doing, using, and interacting (DUI) modes. This research provides a meta-analytical review of research purposes, methodologies and investigates the existing inconsistencies in findings of relevant qualitative and quantitative studies from 2007 to 2014. The majority of studies aim at investigating modes of learning and innovation and identifying the most effective mode. In addition, firms in different country contexts, which combine the STI and DUI forms of learning, are more likely to innovate. The implications of meta-analysis are intended to benefit policy makers, researchers, and practitioners. © 2014, Springer Science+Business Media New York.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherSpringer New York LLCru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.titleModes of Innovation: A Grounded Meta-Analysis Apanasovich N.ru
dc.typearticleru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.identifier.DOI10.1007/s13132-014-0237-0-
dc.identifier.scopus84983356918-
Располагается в коллекциях:Статьи ИБМТ

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Апанасович Наталья Владимировна.doc38,85 kBMicrosoft WordОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.