Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/260264
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorOrekhova, E. A.
dc.contributor.authorZhuravliova, Y. D.
dc.date.accessioned2021-05-25T13:28:04Z-
dc.date.available2021-05-25T13:28:04Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citation77-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета [Электронный ресурс] : материалы конф. В 3 ч. Ч. 3, Минск, 11–22 мая 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 239-242.
dc.identifier.isbn978-985-881-077-1; 978-985-881-082-5 (ч. 3)
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/260264-
dc.descriptionГУО «Институт бизнеса Белорусского государственного университета»
dc.description.abstractSuch effects as increased sales productivity, customer satisfaction and retention determine the company’s success in the long run. Therefore, managers perceive the effectiveness of implementing Customer Relationship Management at the level of common sense. Customer Relationship Management is a software that automates repetitive processes and helps businesses to build a dialogue with the customers effectively, to prevent mistakes in the work and, as a result, to sell more. The current work reveals the concept of Customer Relationship Management systems and focuses on the Customer Relationship Management functions, its pros and cons, as well as the effects of its use. The conclusions are drawn regarding the Customer Relationship Management potential in Belarus based on the empirical study of Belarusian startup development since the implementation of the system
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : БГУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.titleThe role of customer relationship management systems in the development of business
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2020. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
239-242.pdf266,38 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.