Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/260250
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKarnilova, А.
dc.contributor.authorKovalchuk, D.
dc.date.accessioned2021-05-25T13:28:00Z-
dc.date.available2021-05-25T13:28:00Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citation77-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета [Электронный ресурс] : материалы конф. В 3 ч. Ч. 3, Минск, 11–22 мая 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 185-188.
dc.identifier.isbn978-985-881-077-1; 978-985-881-082-5 (ч. 3)
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/260250-
dc.descriptionГУО «Институт бизнеса Белорусского государственного университета»
dc.description.abstractThis article aims to analyze online grocery shopping in Belarus and what exactly matters to consumers when deciding whether to buy online or not. We looked closer at the largest online grocery retail – E-dostavka. To understand what barriers it faces we conducted a survey among students of SB BSU. We found out that the reason why a lot of people still don’t use online grocery delivery is not poor quality of the service or unfresh goods, there’s simply not enough consumer awareness about it. Since, the Euroopt is a sustainable grocery business and it doesn’t need to change the operational aspect there are few things to consider to make this online project more widely-spread. First of all, they should raise consumer awareness among young people as well as among the older generation. Secondly, they should increase consumer trust in product quality when purchasing online. Thirdly, it is necessary to raise the convenience of using an online website as a channel for buying groceries, creating a moreuser-friendly interface. In general, we can conclude that the Belarusian online market has a lot of perspectives and it should be developed further
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : БГУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика
dc.titleOnline grocery shopping: what matters to consumers in Belarus?
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2020. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
185-188.pdf373,5 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.