Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/260137
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSidarava, L. S.
dc.date.accessioned2021-05-25T13:27:40Z-
dc.date.available2021-05-25T13:27:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citation77-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета [Электронный ресурс] : материалы конф. В 3 ч. Ч. 3, Минск, 11–22 мая 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 607-610.
dc.identifier.isbn978-985-881-077-1; 978-985-881-082-5 (ч. 3)
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/260137-
dc.descriptionФакультет международных отношений
dc.description.abstractThe article is dedicated to the ways in which Chinese consumers engage with foreign brands, looking specifically at their perceptions and experiences of Starbucks. Based on online-interviews with consumers from Beijing, Tianjin, Shanghai, the article explores the factors which contributed to the company's popularity in China. The relevance and degree of study of the researched problem in foreign literature is underlined. From the results, it was found that western culture adoration and Starbucks’ smart market entry strategy were the key factors in determining the consumer decisions and preferences in drink consumption. We suggest that the results of this survey can be used to assume Starbucks’ strategy for entering the Belarusian market
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : БГУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.titleThe Chinese attitude to foreign brands in the case of Starbucks’ success
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2020. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
607-610.pdf406,08 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.