Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252458
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХмель, Л. Р.
dc.date.accessioned2020-12-08T13:34:26Z-
dc.date.available2020-12-08T13:34:26Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 299-303.
dc.identifier.isbn978-985-566-920-4
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/252458-
dc.descriptionРаздзел ІІI. Аўдыявізуальныя СМІ ў сучаснай медыяпрасторы
dc.description.abstractУ артыкуле даследуецца функцыянальны патэнцыял сацыяльнай сеткі Instagram як сродку камунікацыі тэлеканала з тэлеаўдыторыяй. З па дзеннем узроўню тэлеглядзення тележурналістам неабходна шукаць новыя спосабы папулярызацыі тэлекантэнту і прыцягнення тэлегледача. У матэрыяле аналізуюцца маркетынгавыя стратэгіі беларускага тэлеканала «АНТ» і медыяхолдынга Белтэлерадыёкампаніі ў Instagram і ўзаемадзеянне тэлежурналістаў з аўдыторыяй: праз стварэнне асабістага акаўнта тэлеканала і праз персанальныя старонкі тэлевядучых у інтэрнэце
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleInstagram як сродак камунікацыі з тэлеаўдыторыяй
dc.title.alternativeInstagram as a means of communication with television audience / L. R. Khmel
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeThe article explores the functional potential of the social network Instagram as a means of communication between the TV channel and the TV audience. With the decline in television viewing, journalists need to look for new ways to promote TV content and attract viewers. The article analyzes the marketing strategies of the Belarusian TV channel ONT and Belteleradiocompany’s media holding on Instagram and the interaction of TV journalists with the audience through the creation of a personal account of the TV channel and through the personal pages of TV presenters on the Internet
Располагается в коллекциях:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
299-303.pdf275,51 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.