Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251005
Title: Маркетинговая деятельность предприятия: основные тенденции
Other Titles: Analysis of the company's marketing activities / V. N. Mitsura, E. G. Gospodarik
Authors: Мицура, В. Н.
Господарик, Е. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Основные тенденции экономического развития Республики Беларусь : сборник докладов II Научно-практического Круглого стола преподавателей, аспирантов и студентов, Минск, 15 апреля 2020 г. / БГУ, Экономический фак. ; [редкол.: А. М. Сидорова (отв. ред.) и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 271-273.
Abstract: Проведен анализ маркетинговой и экономической деятельности торгового унитарного предприятие «ТОРГОВАЯ КОМПАНИЯ «МИНСК КРИСТАЛЛ ТРЕЙД». В ходе работы были рассмотрены отдел маркетинга предприятия, проанализирована выпускаемая продукция, предложены стратегии, с помощью которых предприятие может повысить производительность труда и ресурсов
Abstract (in another language): The analysis of marketing and economic activity of the trade unitary enterprise "MINSK CRYSTAL TRADE TRADING COMPANY "is carried out. In the course of the work, the company's marketing Department was reviewed, products were analyzed, and strategies were proposed that the company can use to increase labor productivity and resources
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251005
Number, date deposit: №011115092020, Деп. в БГУ 15.09.2020
Appears in Collections:2020. Основные тенденции экономического развития Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
271-273.pdf314,61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.