Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249715
Title: Рекламные инновации как индикатор изменений в современной культуре
Other Titles: Advertising innovation as an indicator of changes in modern culture / T. V. Bachurina
Authors: Бачурина, Т. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Социальная, культурная и международная коммуникация молодежи : сб. науч. ст. - Минск : РИВШ, 2020. - (Современная молодежь и общество / под науч. ред. И. И. Калачёвой; ISSN 2410-4213; Выпуск 8). - С. 80-84.
Abstract: Статья посвящена исследованию инноваций в рекламной деятельности. Современный рынок перенасыщен рекламой, что обусловило постоянный поиск инновационных рекламных форм и стало необходимым условием выживания для рекламных компаний. Современное общество XXI века характеризуется стремительными переменами, которые затрагивают практически все сферы деятельности возрастающей скоростью обновления научных знаний и быстрой сменой жизненных ситуаций. Сказанное обуславливает возникновение противоречий между традиционностью культуры и возрастающими потребностями социума. Сгладить этот конфликт возможно только через процесс преобразования культурных систем и организацию в них инновационной деятельности.
Abstract (in another language): This article is devoted to the research of innovations in advertising activities. The market is saturated with advertising, so the constant search for innovative advertising forms has become a prerequisite for the survival of modern companies. Modern society of the XXI century is characterized by rapid changes that affect virtually all spheres of activity, including the increasing speed of scientific knowledge and rapid change of life situations. This situation has led to contradictions between the traditionality of culture and the growing needs of society. This conflict can be smoothed out only through the process of transformation of cultural systems and the organization of innovative activities in them.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249715
ISBN: 978-985-586-344-2
Appears in Collections:Выпуск 8. Социальная, культурная и международная коммуникация молодежи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бачурина_Молодёжь_8_ 2020-080-084.pdf286,75 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.