Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/243593
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТачыцкая, Н. А.
dc.date.accessioned2020-06-03T12:43:45Z-
dc.date.available2020-06-03T12:43:45Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationРэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы : матэрыялы Рэсп. навук.-практ. канф., Мінск, 5 мая. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 308-312.
dc.identifier.isbn978-985-566-934-1
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/243593-
dc.description.abstractУ артыкуле на прыкладзе гарадскога lifestyle-выдання «Бинокль» даследуецца рэпрэзентацыя арт-тэматыкі, звяртаецца ўвага на асаблівасці прадстаўлення журналістамі дадзенай тэматыкі, яе месца сярод іншых матэрыялаў інтэрнэт-часопіса, дамінуючыя жанры, падыходы і функцыі. На прыкладзе часопіса «Бинокль» вывучаецца функцыянаванне гарадскога lifestyle-выдання. На аснове вынікаў даследавання робіцца выснова, што арт-тэматыка прадстаўлена ў выглядзе анонсаў і рэпартажаў актуальных падзей Брэста, а асноўнай чытацкай аўдыторыяй выдання з’яўляецца моладзь.
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleАсаблівасці рэпрэзентацыі арт-тэматыкі ў гарадскім lifestyle-выданні «Бинокль»
dc.title.alternativePeculiarities of representation of art-thematics in the urban lifestyle edition «Binokl» / N. A. Tochitskaya
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeThe article uses the example of the city lifestyle publication «Binokl» as an example to study the representation of art-theme, to pay attention to the peculiarities of journalists’ representation of this topic, its place among other materials of the Internet magazine, the dominant genres, approaches and functions. By the example of the «Binokl» magazine, the functioning of an urban lifestyle publication is studied. On the basis of the research results the conclusion is made that art-thematics is presented in the form of announcements and reports on actual events of Brest, and the main readership of the publication is young people.
Располагается в коллекциях:2020. Рэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
308-312.pdf306,12 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.