Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/243552
Title: Формирование корпоративных брендов региональных средств массовой информации
Other Titles: Formation of corporate brands of regional mass media / A. V. Kolik
Authors: Колик, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Рэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы : матэрыялы Рэсп. навук.-практ. канф., Мінск, 5 мая. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 153-157.
Abstract: Исследованы тенденции формирования брендов региональных средств массовой информации. Актуальность исследования обусловлена необходимостью определения теоретических основ корпоративного брендинга средств массовой информации. В настоящее время данная тема в отечественной науке исследована недостаточно. Практическая значимость работы состоит в выделении значения, основных атрибутов бренда средств массовой информации, трендов развития отечественного брендинга.
Abstract (in another language): The trends in the formation of regional media brands are investigated. The relevance of the study is due to the need to determine the theoretical foundations of corporate branding of the media. Currently, this topic in domestic science has not been sufficiently studied. The practical significance of the work is to highlight the value, the main attributes of the media brand, and the development trends of domestic branding.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/243552
ISBN: 978-985-566-934-1
Appears in Collections:2020. Рэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
153-157.pdf302,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.