Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/239465
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSiuchanka, Sergey-
dc.date.accessioned2020-02-05T09:56:35Z-
dc.date.available2020-02-05T09:56:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/239465-
dc.description.abstractThis master thesis covers the topics of Customer relationships formation in the IT- outsourcing market on the example of “ABC” company. Most works related to the topic IT outsourcing cover the problems of implementation of IT services and the process of providing them to the customers and mostly all the issues are covered from the perspec- tive of consumers. Thus, problems and results of outsourcing providers of IT services remain almost uncovered. This master thesis is to reveal the specific features of IT out- sourcing business in Belarus and to develop an approach to the formation and construc- tion of a system of relationships between the company and its clients as a source of competitiveness increase.ru
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.titleCustomer relationships formation in the IT-outsourcing market: Master's thesis / Sergey Siuchanka; Faculty of Economics; Department of International Management; Scientific supervisor Siarhei Lukinru
dc.typemaster thesisru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Располагается в коллекциях:2019

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Sergey Siuchanka (BSU).pdf791,51 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.