Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/238161
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZhuravskaya, K. S.
dc.date.accessioned2020-01-23T06:49:00Z-
dc.date.available2020-01-23T06:49:00Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citation76-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета [Электронный ресурс] : материалы конф. В 3 ч. Ч. 3, Минск, 13–24 мая 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (пред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 521-524.
dc.identifier.isbn978-985-566-808-5; 978-985-566-828-3 (ч. 3)
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/238161-
dc.descriptionФакультет международных отношений
dc.description.abstractElectronic commerce is a relatively new phenomenon for the global economy that quickly gained interest. The main task of e-commerce is not so much the replacement of the traditional mechanism of trade between economic agents, as the increase in its efficiency in the form of complementing the traditional ways of interaction between participants in business processes: reducing transaction costs or speeding up information exchange. The article analyzes the main global trends in the global e-commerce market. This analysis was carried out on the basis of general and statistical information provided by international organizations such as the WTO and UNCTAD.
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : БГУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.titleOngoing challenges of international e-commerce market
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2019. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
521-524.pdf140,49 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.